The Ethics of Educational Healthcare Placements in Low and Middle Income Countries : (Record no. 2239)
[ view plain ]
000 -Satzkennung | |
---|---|
Kontrollfeld mit fester Länge | 04780nam a22004213i 4500 |
001 - Kontrollnummer | |
Kontrollfeld | EBC6422641 |
003 - Kontrollnummer Identifier | |
Kontrollfeld | MiAaPQ |
005 - Datum und Zeit der letzten Transaktion | |
Kontrollfeld | 20220324112731.0 |
006 - Datenelemente mit fester Länge - Weitere Materialmerkmale | |
Kontrollfeld mit fester Länge | m o d | |
007 - Feld mit fester Länge zur physischen Beschreibung - Allgemeine Information | |
Kontrollfeld mit fester Länge | cr cnu|||||||| |
008 - Feld mit fester Länge zur physischen Beschreibung - Allgemeine Angaben | |
Kontrollfeld mit fester Länge | 220324s2017 xx o ||||0 eng d |
020 ## - Internationale Standardbuchnummer | |
Internationale Standardbuchnummer | 9783319483634 |
Nähere Angaben | (electronic bk.) |
020 ## - Internationale Standardbuchnummer | |
Gelöschte/ungültige ISBN | 9783319483627 |
035 ## - Systemkontrollnummer | |
System-Kontrollnummer | (MiAaPQ)EBC6422641 |
035 ## - Systemkontrollnummer | |
System-Kontrollnummer | (Au-PeEL)EBL6422641 |
035 ## - Systemkontrollnummer | |
System-Kontrollnummer | (OCoLC)993103909 |
040 ## - Katalogisierungsquelle | |
Original-Katalogisierungsstelle | MiAaPQ |
Katalogisierungssprache | eng |
Beschreibungsfestlegungen | rda |
-- | pn |
Übertragungsstelle | MiAaPQ |
Bearbeitungsstelle | MiAaPQ |
050 #4 - Signatur der Library of Congress | |
Notation | JF20-1177 |
100 1# - Haupteintragung - Personenname | |
Personenname | Ahmed, Anya. |
245 14 - Titel | |
Titel | The Ethics of Educational Healthcare Placements in Low and Middle Income Countries : |
Zusatz zum Titel | First Do No Harm?. |
264 #1 - Produktion, Veröffentlichung, Distribution, Herstellung und Urheberrechtsvermerk | |
Herstellungs-, Veröffentlichungs- Vertriebs-, Erzeugungsort | Cham : |
Produzent, Herausgeber, Distributor, Hersteller | Springer International Publishing AG, |
Datum der Herstellung, der Veröffentlichung, des Vertriebs oder des Urheberschutzvermerks | 2017. |
264 #4 - Produktion, Veröffentlichung, Distribution, Herstellung und Urheberrechtsvermerk | |
Datum der Herstellung, der Veröffentlichung, des Vertriebs oder des Urheberschutzvermerks | �2017. |
300 ## - Physische Beschreibung | |
Umfang | 1 online resource (163 pages) |
336 ## - Inhaltstyp | |
Inhaltstypterm | text |
Inhaltstypcode | txt |
Quelle | rdacontent |
337 ## - Medientyp | |
Bezeichnung des Medientyps | computer |
Medientypcode | c |
Quelle | rdamedia |
338 ## - Datenträgertyp | |
Datenträgertypbezeichnung | online resource |
Datenträgertypcode | cr |
Quelle | rdacarrier |
505 0# - Fußnote zu strukturierten Inhaltsangaben | |
Fußnote zu strukturierten Inhaltsangaben | Intro -- The Ethics of Educational Healthcare Placements in Low and Middle Income Countries -- Acknowledgements -- Contents -- List of Figures -- List of Tables -- 1 Introduction: Why Ethical Educational Placements? -- Globalisation, Internationalisation and Undergraduate Mobilities -- Student Mobility -- The 'Elective' -- International Health Electives -- The Ethical Educational Placement (EEP) Concept -- The Remainder of the Book -- 2 The Ethical Educational Placement Project -- Introduction -- The Background -- The Concept -- Project Setup -- Risk Assessment -- Student Recruitment and Selection -- Student Induction -- Placement Cohorts and Locations -- Placement Structure and Activities in Uganda: the Role of the Professional Volunteer -- Local Supervision -- Flexibility versus Structure -- Placement Timetabling -- Student Placement Activities -- Placement Structure and Activities in India -- Leisure and Free Time -- Placement Costs and Student Contributions -- Project Evaluation -- Summary -- 3 Student Learning on Ethical Educational Placements -- Transformational Learning -- Knowledge and Skills -- Systems Thinking -- Resource Awareness -- Clinical and Technical Skills -- Personal Values and the Patient Interface -- Cultural Competence -- Communication -- Teaching and Presentation Skills -- Service Improvement and Leadership Skills -- Personal Growth -- Employability -- Summary -- 4 Ethical Placements? Under What Conditions Can Educational Placements Support Sustainable Development? -- Introduction -- Supporting Professional Volunteer Engagement and Efficacy -- Students as Knowledge Brokers -- Case Study 1: Holistic Responses to Domestic Violence -- The 'Fair Trade Premium': Local Investment Without Fostering Corruption -- Case Study 2: Reducing Maternal Mortality Through Infection Prevention Control. |
505 8# - Fußnote zu strukturierten Inhaltsangaben | |
Fußnote zu strukturierten Inhaltsangaben | From 'Ninja Medicine' to 'Neglected Processes' -- Case Study 3: Sustainable Capacity-Building at Kagote Health Centre, Kabarole District -- Case Study 4: The Youth and Women Foundation (YAWE) Mobile Clinic -- Case Study 5: Building the Case for Public-Private-Partnerships in Kabarole District -- Relationship and Capacity-building in Partner Universities -- Conclusions -- 5 Managing Reciprocity: No Harm Approaches to International Educational Placements -- Reciprocity and Fair Trade Learning -- The Multiplier Effects of Student Consumption -- Early Career Mobility and Global Citizenship -- EEP Model -- Infrastructure Investment Through Partnership-Building -- Sending Organisations -- Host Organisations -- Professional Volunteers -- Placement Operationalisation -- Evaluation and Iterative Review -- Appendix 1 -- Ethical Educational Placement Student Agreement -- Usual Placement Hours and Leave -- Student Conduct -- Project Evaluation and Review -- Declaration -- Appendix 2 -- The Ethical Elective Placement Project - Post-Placement Student Survey -- Appendix 3 Interview Schedule -- International Placements, Uganda. Pre-departure interview schedule: students -- References -- Index. |
588 ## - Anmerkung zur Ausgabe, zum Teil oder zur Iteration, die/der als Grunlage für die Identifizierung der Ressource verwendet wird | |
Anmerkung zur Ausgabe, zum Teil oder zur Iteration, die/der als Grunlage für die Identifizierung der Ressource verwendet wird | Description based on publisher supplied metadata and other sources. |
590 ## - Lokale Fußnote (RLIN) | |
Local note | Electronic reproduction. Ann Arbor, Michigan : ProQuest Ebook Central, 2022. Available via World Wide Web. Access may be limited to ProQuest Ebook Central affiliated libraries. |
655 #4 - Indexierungsterm - Genre/Form | |
Genre/Form oder fokussierter Term | Electronic books. |
700 1# - Nebeneintragung - Personenname | |
Personenname | Ackers-Johnson, James. |
700 1# - Nebeneintragung - Personenname | |
Personenname | Ackers, Helen Louise. |
776 08 - Andere physische Form | |
Verweisungsphrase | Print version: |
Haupteintragung | Ahmed, Anya |
Titel | The Ethics of Educational Healthcare Placements in Low and Middle Income Countries |
Ort, Verlag und Erscheinungsjahr | Cham : Springer International Publishing AG,c2017 |
Internationale Standardbuchnummer | 9783319483627 |
797 2# - LOCAL ADDED ENTRY--CORPORATE NAME (RLIN) | |
Körperschafts- oder Gebietskörperschaftsname als Eintragungselement | ProQuest (Firm) |
856 40 - Elektronische Adresse und Zugriff | |
URL | <a href="https://www.nbs.de/bibliothek/faq">https://www.nbs.de/bibliothek/faq</a> |
OPAC-Notiz | Wie greife ich auf das E-Book zu? |
856 40 - Elektronische Adresse und Zugriff | |
URL | <a href="https://ebookcentral.proquest.com/lib/nbsde/detail.action?docID=6422641">https://ebookcentral.proquest.com/lib/nbsde/detail.action?docID=6422641</a> |
OPAC-Notiz | Click to View |
No items available.