The preschool teacher as a reflective practitioner. (Record no. 3728)

MARC details
000 -Satzkennung
Kontrollfeld mit fester Länge 03591nam a22003733i 4500
001 - Kontrollnummer
Kontrollfeld EBC6913553
003 - Kontrollnummer Identifier
Kontrollfeld MiAaPQ
005 - Datum und Zeit der letzten Transaktion
Kontrollfeld 20220324112811.0
006 - Datenelemente mit fester Länge - Weitere Materialmerkmale
Kontrollfeld mit fester Länge m o d |
007 - Feld mit fester Länge zur physischen Beschreibung - Allgemeine Information
Kontrollfeld mit fester Länge cr cnu||||||||
008 - Feld mit fester Länge zur physischen Beschreibung - Allgemeine Angaben
Kontrollfeld mit fester Länge 220324s2019 xx o ||||0 eng d
020 ## - Internationale Standardbuchnummer
Internationale Standardbuchnummer 9788021095564
Nähere Angaben (electronic bk.)
035 ## - Systemkontrollnummer
System-Kontrollnummer (MiAaPQ)EBC6913553
035 ## - Systemkontrollnummer
System-Kontrollnummer (Au-PeEL)EBL6913553
035 ## - Systemkontrollnummer
System-Kontrollnummer (OCoLC)1303083838
040 ## - Katalogisierungsquelle
Original-Katalogisierungsstelle MiAaPQ
Katalogisierungssprache eng
Beschreibungsfestlegungen rda
-- pn
Übertragungsstelle MiAaPQ
Bearbeitungsstelle MiAaPQ
100 1# - Haupteintragung - Personenname
Personenname Syslov�a, Zora.
245 14 - Titel
Titel The preschool teacher as a reflective practitioner.
264 #1 - Produktion, Veröffentlichung, Distribution, Herstellung und Urheberrechtsvermerk
Herstellungs-, Veröffentlichungs- Vertriebs-, Erzeugungsort Brno :
Produzent, Herausgeber, Distributor, Hersteller Masaryk University,
Datum der Herstellung, der Veröffentlichung, des Vertriebs oder des Urheberschutzvermerks 2019.
264 #4 - Produktion, Veröffentlichung, Distribution, Herstellung und Urheberrechtsvermerk
Datum der Herstellung, der Veröffentlichung, des Vertriebs oder des Urheberschutzvermerks �2019.
300 ## - Physische Beschreibung
Umfang 1 online resource (107 pages)
336 ## - Inhaltstyp
Inhaltstypterm text
Inhaltstypcode txt
Quelle rdacontent
337 ## - Medientyp
Bezeichnung des Medientyps computer
Medientypcode c
Quelle rdamedia
338 ## - Datenträgertyp
Datenträgertypbezeichnung online resource
Datenträgertypcode cr
Quelle rdacarrier
505 0# - Fußnote zu strukturierten Inhaltsangaben
Fußnote zu strukturierten Inhaltsangaben Intro -- Contents -- INTRODUCTION -- 1 Context of Preschool Education in a Postmodern Perspective -- 1.1 Excursion into the History of Preschool Education -- 1.2 Context of Preschool Education in the Postmodern Situation -- 1.3 Curriculum of Czech Preschool Education -- 1.4 International View on the Quality of Preschool Education -- 2 Preschool Teacher: State of the Art -- 2.1 Who is the Teacher: Defining the Term -- 2.1.1 Preschool Teacher Qualification Requirements -- 2.1.2 Some Specificities of Preschool Children as the Starting Point for the Approaches of Preschool Teachers -- 2.1.3 Interaction between Preschool Teachers and Children -- 2.1.4 Preschool Teachers' Role in Contemporary Education -- 2.1.5 Preschool Teachers' Professionalism -- 2.2 Quality in the Work of a Preschool Teacher -- 2.2.1 Research on Preschool teachers -- 2.2.2 Model of Quality Preschool Teachers -- 2.3 Model of the Teacher as a Reflective Practitioner -- 2.3.1 Reflection in Contemporary Pedagogical Discourse -- 2.3.2 The Role of Reflection in Professional Development and Learning -- 2.4 Prototype View of a Preschool Teacher -- 3 The Relation between Reflection and the Quality of a Preschool Teacher's Performance -- 3.1 Methods of Research -- 3.1.1 Research Sample -- 3.1.2 Research Objectives -- 3.1.3 Data collection and data analysis -- 3.2 Results of the Investigation Focused on the Quality of Education in Selected Aspects -- 3.2.1 Overview of Selected Aspects of a Teaching Performance -- 3.2.2 The View upon the Teaching Performance of the Selected Teachers -- 3.3 Results of the Research Aimed at Finding out the Level of Reflective Skills -- 3.4 Comparing Both Phases of the Research -- 3.4.1 The Relationship between the Quality of Selected Aspects of Teacher Performance and the Level of Reflective Skills.
505 8# - Fußnote zu strukturierten Inhaltsangaben
Fußnote zu strukturierten Inhaltsangaben 3.4.2 Differences in the Teaching Performance and the Level of Reflection between the Teachers who had Completed Only Secondary Education and the University Graduates -- 3.5 Summary and Discussion -- CONCLUSION -- BIBLIOGRAPHY -- SUMMARY -- LIST OF FIGURES AND TABLES -- FACTUAL REGISTER.
588 ## - Anmerkung zur Ausgabe, zum Teil oder zur Iteration, die/der als Grunlage für die Identifizierung der Ressource verwendet wird
Anmerkung zur Ausgabe, zum Teil oder zur Iteration, die/der als Grunlage für die Identifizierung der Ressource verwendet wird Description based on publisher supplied metadata and other sources.
590 ## - Lokale Fußnote (RLIN)
Local note Electronic reproduction. Ann Arbor, Michigan : ProQuest Ebook Central, 2022. Available via World Wide Web. Access may be limited to ProQuest Ebook Central affiliated libraries.
655 #4 - Indexierungsterm - Genre/Form
Genre/Form oder fokussierter Term Electronic books.
776 08 - Andere physische Form
Verweisungsphrase Print version:
Haupteintragung Syslov�a, Zora
Titel The preschool teacher as a reflective practitioner
Ort, Verlag und Erscheinungsjahr Brno : Masaryk University,c2019
797 2# - LOCAL ADDED ENTRY--CORPORATE NAME (RLIN)
Körperschafts- oder Gebietskörperschaftsname als Eintragungselement ProQuest (Firm)
856 40 - Elektronische Adresse und Zugriff
URL <a href="https://www.nbs.de/bibliothek/faq">https://www.nbs.de/bibliothek/faq</a>
OPAC-Notiz Wie greife ich auf das E-Book zu?
856 40 - Elektronische Adresse und Zugriff
URL <a href="https://ebookcentral.proquest.com/lib/nbsde/detail.action?docID=6913553">https://ebookcentral.proquest.com/lib/nbsde/detail.action?docID=6913553</a>
OPAC-Notiz Click to View

No items available.

Powered by Koha